دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام تو به من مدیونی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی , اخبار ,آموزش, دانلود
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
کاهش پینگ
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام تو به من مدیونی

 بازدید  ۳۱ خرداد ۱۳۹۵  آهنگ های سعید آسایش,شاخص
 
like(6)Dislike(0)
Saeed Asayesh - To Be Man Madyuni

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سعید آسایش به نام تو به من مدیونی با لینک مستقیم
دانلود آهنگ تو به من مدیونی از سعید آسایش
آهنگ ساز و ترانه سرا : بهزاد امامی | تنظیم کننده : فرشید صیادی
میکس و مسترینگ : فرشید صیادی

دانلود آهنگ تو به من مدیونی با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Saeed Asayesh – To Be Man Madyuni

 

متن آهنگ سعید آسایش تو به من مدیونی

خبر آوردن که تو حالمو می فهمیدی
ولی مغروری و از حس خودت ترسیدی
واسه تو با همه دنیا تو دلم جنگیدم
این همه عاشقی رو از دل من کندیدی
خبر آوردن جای دیگه ای قلبت گیره
یکی پیدا شده جز من واسه تو میمیره
من همونم که نباشم دل تو خوش می شه
تو که نمونی نفسم میگیره
تو به من مدیونی
تو خودت میدونی
داری از دست میری و مغروری و مغروری
میگی از من سیری با خودت درگیری
از همون اولش از من دوری و مغروری
خبر آوردن که تو حالمو می فهمیدی
ولی مغروری و از حس خودت ترسیدی
واسه تو با همه دنیا تو دلم جنگیدم
این همه عاشقی رو از دل من کندیدی
خبر آوردن جای دیگه ای قلبت گیره
یکی پیدا شده جز من واسه تو میمیره
من همونم که نباشم دل تو خوش می شه
تو که نمونی نفسم میگیره
تو به من مدیونی تو خودت میدونی
داری از دست میری و مغروری و مغروری میگی
از من سیری با خودت درگیری
از همون اولش از من دوری و مغروری

 



لینک های دانلود آهنگ :

 
DOWNLOAD 
MP3 128kb




:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام تو به من مدیونی ,
:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 3 تير 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی